Win 2003 obok Win 2000 i Linux

Autor: maf <mafmaf_at_wytnij--to.poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 23:07:01 MET

Witam.

Mam następujący problem:
Na HDD są 4 partycje podstawowe: z linuxem, na swap, z Windowsem 2000
Professional i ostatnia na Windows Server. Poprzednio był Win 2000 Adv.
Server i wszystko chodziło z linuksowego LILO. Teraz musiałem
zainstalować Windows 2003 Server (Ent. Edition) i mam taki objaw:
- wszystkie systemy startują się,
- Windows 2000 Prof. przy próbie logowania "wyskakuje" natychmiast
ponownie w stan oczekiwania na logowanie.
- pozostałe systemy (Linux i Windows 2003) działają normalnie.
Pamiętam, że chyba kiedyś zmagałem się z podobnym problemem, ale za
chiny nie mogę sobie przypomnieć (ani odnaleźć w Internecie) co z tym
zrobić. Wolałbym nie reinstalować Win 2000, żeby to ruszyło.

Może jakieś sugestie? Acha, wszystkie systemy legalne i konfiguracja z 3
systemami musi być.

--
/ / //-//-    maf   ::   Koniec i bomba, a kto czytał ten trąba (Witold G.)