Re: obsluga vpn - ktore uslugi

Autor: Bartek <nie-ma_at_takiego.adresu.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 19:23:21 MET

Dnia 2005-03-15 18:19, Tomasz Onyszko napisał(a):

> Sprawdz routing and remote access i remote access connection manager.
> prawde mowiac strzelam ale to bym najpierw sprawdzil - chociaz mysle ze
> to nie jest twoj problem bo objawy bylyby inne chyba

Raczej to nie bedzie wina routingu. Problem wyglada mniej wiecej tak, ze
juz w chwili gdy chce dodac nowe polaczenie VPN na serwerze odpala sie
kreator i po chwili jest zwis. Postepuje zgodnie z tym opisem
http://www.onecomputerguy.com/networking/xp_vpn_server.htm i po
kliknięciu przycisku Next w 6 etapie jest zwis komputera.

Wydaje mi sie, ze winne sa uslugi. Tak jak napisalem jakis czas temu
wylaczylem czesc uslug - zbednych - ale teraz cos z nich chyba jest
potrzebne tyle, ze nie wiem co.

Na drugim komputerze wszystko dziala OK (tam nie bawilem sie uslugami).
Niestety porownywanie ustawien uslug miedzy oboma komputerami nie jest
najlepszym pomyslem bo ich zestaw znacznie sie rozni miedzy soba. Poza
tym za duzo tego jest.

--
Pozdrawiam
Bartek