problemy z przeglądaniem stron WWW przy proxy

Autor: dekarz <grubba44_at_tenbit.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 17:40:35 MET

witam
Czasami musze w robocie coś obejrzeć, służbowo rzecz jasna, i troche czasu
zabiera mi przeeglądanie stron WWW. Połączenie realizowane jest przez serwer
proxy. Wszystko jest ładnie i pięknie do momentu kiedy wchodzę do stron,
które napisane się w języky chyba "skryptowym", przykładowo.:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=89347&item=4533361831&rd=1

i wtedy wyświetla blank page.

Możecie powiedzieć, w jaki sposób rozwiązać ten problem, zakładając że
jestem końcowym użytkownikiem i nie mam możliwości żeby wpłynąć na admina,
żeby inaczej skonfigurował proxego? Próbowałem innych przeglądarek, ale
rezultat ten sam. Kompletnie nie wiem, co jest przyczyną tego problemu.
pozdr
dekarz