licencjonowanie serwera terminali w 2000/2003

Autor: KamiL <whasky_at_interia.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 16:29:22 MET

licencjonowanie serwera terminali w 2000/2003

witam wszystkich

mialem do niedawna serwer2000, a na nim serwer terminalowy z serwerem
licencji, nadszedl czas i nalozylem na niego serwer2003, 85dni minelo i
serwer krzyczy mi, ze niedlugo (za 5 dni) mnie oleje i nie bedzie wpuszczal
userow za pomoca uslugi terminalowej,

w czasie aktywacji serwera i licencji w MS okazalo sie, ze serwer traktuje
sie jeszcze jako 2000 i jedynym sposobem jest instalacja systemu od nowa,
albo grzebanie w rejestrach :-(

pierwsze - nierealne (w tej chwili)
drugie - ponoc na wlasna reke, albo z platnym wsparciem GOLD PARTNEROW MS

przerabial juz ktos to?
wiecie co i jak?
gdzie pogrzebac?

a czas nagli....