Re: Uługi + Użytkownicy

Autor: Demon <soulreaver_at_o2.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 15:13:31 MET

> Generalnie widać w przypadku takich "użytkowników" tendencję typu "a se
> zainstaluję bo najnowsze i Józio spod 5 z bloku obok mówił, że fajne".
> Smutne to ...
> Nie wierzę też w to, że Ci "profesjonaliści" używają 180 dniowych wersji
> Windows Server 2003 ...
>
> --
> Pozdrawiam
> Piotrek

Nie rzuciłem posta na forum z pytaniem "Co Pan Piotrek myśli o użytkownikach
Windows Server 2003", człowieku nie znam cię, ani ty mnie, a wysuwasz
wnioski tak jakbyś znał każdego, ciekaw jestem czy jakbym zadał to samo
pytanie ale o Win XP to zacząłbyś prawić o tym że gdyby ludzie mieli kupić
windowsa XP lub 98 to by kupowali 98. Idąc jeszcze dalej drogą którą ty
podążasz cofnij sie najlepiej do win 3.11, a potem napisz że ludzie sami
sobie powinni napisać OS w assemblerze.

Żenada.