Re: Windows gadajacy z maszyna o danym MAC

Autor: Glikogen <maci_at_k.bezspamu.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 13:40:02 MET

Użytkownik "Konrad Billewicz" <billewicz@usunto.o2.pl> napisał w wiadomości
news:d14or0$27f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie wiem, czy wiesz, ale taka komunikacja, o ile w ogóle, jest mozliwa
> tylko z komputerami w tej samej sieci (nie może być żadnego routera po
> drodze).

Nie wiem czy wiesz ale taka komunikacja moze byc wlasnie z jednym routerem i
wlasnie tym i tylko tym jednym, chodzi o to aby ktos wpinajac np
switcha/huba pomiedzy router nie mogl sie dostac do tego jednego kompa, w
takim wypadku komp ma ignorowac polaczenia z innych urzadzen a przyjmowac
tylko te z routera (wlasciwie to VPN'a).

Glikogen