Re: Problem ze zrobieniem partycji

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 19:25:16 MET

In news:d14k92$nqj$1@nemesis.news.tpi.pl , *Tutanchamon* wrote:
> Dnia 2005-03-14 18:25, Użytkownik Michal Kawecki napisał:
[...]
> Wydaje mi się, że to chyba nie ten program. Są tam tylko opcje: "Build a
> diskette..." i "Build a Bootable Iso...", a nie ma tu nic o dyskach.

Ten, najpierw musisz zrobić nim bootowalną dyskietkę z programem (ta
pierwsza opcja), po zabootowaniu komputera z niej objawi się program.
No ale jeszcze masz to narzędzie systemowe o którym napisał Michał.
Z tym, że jak zrozumiałem pierwszy post, to ty chcesz podzielić na 2
partycję z danymi i to prawie pełną. Jak to coś ważnego, to oczywiście
najpierw backup się należy. A jak masz już backup całej zawartości, to
i tak jest zdrowiej usunąć partycję i założyć dwie od nowa, a dane
wgrać z backupu. Albo przynajmniej skopiować na CD tyle danych, by po
zdefragmentowaniu dało się partycję 'skrócić' nie przesuwając ich.
i w wolnym miejscu zrobić nową.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1@poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)