Pulpit zdalny - pomocy

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 15:43:04 MET

Witam.
Pytałem już ale niestety nikt mi nie pomógł.
Być może, że to za błache pytanie na tą grupę, ale już mi brak pomysłów.
Jest pecet na którym zaznaczyłem opcję zdalny pulpit.
I do pewnego czasu działało to bez zarzutu. Jednak od kilkunastu dni,
nie można się do niego dostać zdalnym pulpitem. Nic w tej kwestii nie było
robione, a przestało działać. Już przejrzałem wszystko.
Podczas uruchomienia podłączania pulpitu zdalnego do tego komputera
otrzymuję :

Klient nie mógł się połączyć z komputerem zdalnym. Być może połączenia
zdalne nie są włączone lub komputer jest zbyt zajęty, aby akceptował nowe
połączenia. Możliwe również, że połączenie uniemożliwiają problemy z siecią.
Ponów próbę połączenia później. Jeśli problem powtarza się, skontaktuj się z
administratorem.

Już nie wiem gdzie szukać błędów.
Może ktoś pomóc ?

--