Win NT 4.0 nie wstaje

Autor: LoChNeSs <lochnes_at_op.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 08:22:36 MET

Witajcie,

Podczas uruchamiania Win NT 4.0 Workstation dostaję komunikat w rodzaju "
Kernel file is missing " nie mam możliwości naprawy systemu ponieważ jest to
stacja Compaq'q i jakis kretyn zaprzepascil oryginalne plyty producenta, a z
innej instalki nie chce zrobic naprawy. Spod win2k moge dostac sie bez
problemu do plikow na tym dysku. Nie mam pomyslu co moglbym zrobic zeby go
uruchomic. Licze na Wasze sugestie. Postawienie nowego systemu odpada,
ponieważ na dysku są programy których nie moge za nic w swiecie stracic.
jedyna mozliwosc to podniesienie siedzacego na dysku systemu. Ratujcie !

Łukasz