Re: płatnik na niemieckim win 2000

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_pf.BEZ-TEGO.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 21:29:53 MET

On Fri, 11 Mar 2005 19:44:06 +0100, "michał" <wichr@op.pl> wrote:

> Czy można to jakoś obejść ? Wpadłem na pomysł, że zainstaluje u siebie i
> przegram mu wersję zainstalowaną ale czy wtedy to będzie działało, co z tą
> bazą danych ? Czy jest to wszystko instalowane razem ?

Przegranie może niewiele dać, bo nie zostaną zarejestrowane
odpowiednie biblioteki w systemie, a poza tym Płatnik instaluje też MS
Jet engine bez którego działać zdaje się nie będzie.
Generalnie potrzebne są uprawnienia administratora.
Wersja językowa nie powinna być problemem - ja mam Płatnika
zainstalowanego na wersji angielskiej.

--
Pozdrawiam
  Bartek