Re: HijackThis

Autor: Michał Biek <mb_at_coi.pw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 20:47:13 MET

Newspupil as :: Solana :: via ":: Solana ::"
<solanasun@hotmail.NO-SPAM.com> with the tick
> O, jak ja to lubie ;-)
Rozumiem ja też to lubię! ;-) Wersji PL na razie niet!

> No dobra, czy ten program to nie jest spyware? Kiedys juz w chwili
> desparacji kupilam taki problem za 39 USD i okazalo sie, ze nie usuwal 2
> szpiegow a na dodatek sam byl szpiegiem :-(

Wszystko może być a la spyware (chociaż istnieją ograniczenia prawne).
Chyba, że napiszesz własny program to wtedy będziesz miała pewność.
Masz [Try it] , a nie *Buy..* :-)

Jeszcze może to:
http://tinyurl.com/69w82

i Symantec "mówi" w spr. W32.Spybot.Worm:
http://tinyurl.com/fcvw

> A-ha, a mozesz troche blizej???
http://tinyurl.com/6qok

pozdr.