Plik SAM

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 17:57:48 MET

 Do znawców mam takie pytanko:
 Zakładając, że stworzyłem obraz sprawnego systemu Windows2000.

Zapisałem ja na CD.
Potem z tego obrazu odtworzyłem ten system na innym dysku.

Ale... ale przy próbach uruchomienia systemy (na tym nowym dysku)
"popsułem" hasło administratora.
Pytanie:
- czy gdy skopiuje ten plik SAM ze starego systemu (na CD)
i wkleję do nowego, czy odzyskam dostep (do nowego) dla admina?
Czy zachowa się ten nowy tak, jak to było bezpośrednio PO klonowaniu?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
L.R.U #166848,gg:1100100111000000111010