Re: Problem-USB=>COM1

Autor: RyAn <ryszard177_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 17:23:21 MET

Jarek napisał(a):

> Dziwi mnie jednak to, że to kniedawno jeszcze działało bez problemu. Nie
> jestem w stanie odtworzyć sytuacji, która mogła zmienić jakiekolwiek
> ustawienia. Czy możesz mi podpowiedzieć w jaki sposób spróbować prawidłowo
> skonfigurować ten port?

Nie mam możliwości sprawdzenia Twojej konfiguracji- nie mam "wisiorka"
emulującego com przez usb. Ale może do czegoś dojdziemy jeśli podasz
więcej informacji.
1. czy w czasie prób otwierania portu są jakieś komunikaty ?
2. podaj wszystkie ustawienia portu com, które masz (widzisz)
3. w jaki sposób programowi potrzebującemu tego portu przekazujesz
    informacje o nim.

--
pozdrawiam
RyAn