Re: NT Server, stacje XP, problem z polisami grupowymi

Autor: latet <latet_at_latel.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 16:27:24 MET

> Serwer NT jest kontrolerem domeny, do niego logują sie klienci XP.

Na czym to polega?
Czym rozni sie takie coś, od zwykłego logowania się
stacji roboczych "samych do siebie" - połaczonych w grupę
roboczą w LAN?
Zawsze winXP przy instalacji pyta czy dany komp bedzie
w grupie roboczej czy w domenie, ale ja zawsze wybieralem
grupę roboczą, bo domeny kojarzą mi się tylko z .pl, .net, .com, itp...

Jakies 2-3 łopatologiczne zdania bardzo by mi pomogly to pojąć...
Dzieki,

latet