problem z mostkiem sieciowym - długie

Autor: Łukasz Wesołowski <lukasz12_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 15:42:15 MET

Czesc!
Mam następujący problem z tworzeniem mostka sieciowego. Problem objawił mi
sie zarówno na XP SP2 jak i na Windows 2003 Server. Miałem problem z
usunięciem wcześniej utworzonego mostka. Ciągle sie pojawiał spowrotem.
Dlatego też zrobiłem radykalny krok i odinstalowałem ten mostek z menedżera
urządzeń. Teraz mam problem z utworzeniem mostka na nowo gdy jest mi
potrzebny. Przy połaczeniu jest niby opcja "dodaj do mostka" i działa jednak
sam mostek sieciowy nie pojawia sie (nie pojawia sie jego ikona) jednak
połaczenia traca swoje własne adresy. Czy jest jakas opcja naprawienia tego
oprócz reinstalacji systemu? Jesli tak to bede wdzieczny za podpowiedź jak
rozwiazac ten problem.
Pozdrawiam