Re: Win XP SP1 i SDI

Autor: CREED <e.box_at_@poczta.fm>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 09:53:12 MET

Dnia Sat, 12 Mar 2005 20:01:37 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Nie, to typowy objaw tzw. "usypiania" HiS. Związane to jest
> najprawdopodobniej ze złą współpracą z niektórymi płytami głównymi.
> Pomaga wstawienie między terminal a płytę osobnej karty COM bądź
> przejściówki
> USB==>COM.
mam płyte ASUS P5GDC Proactive z jednym wyjsciem RS, ale mam tez
dodatkową karte na PCI z dwoma dodatkowymi portami COM. Przepiąć modem
do tej karty???. Co bede musiał zmienic w konfiguracji i ustawieniach
modemu i polaczenia. (Jeszcze nic przy SDI nie kombinowałem więc
pytam)

> Aha, drugą znaną mi przyczyną może być nie zaptaszkowanie sprzętowej
> kontroli przepływu danych w ustawieniach sterownika HiS.
mam zaznaczone :"Włacz sprzetowe sterowanie przeplywem"
Są jeszcze:"Włacz kontrole błedów modemu" i "Włacz kompresje modemowa"
-sa te opcje nie zaznaczone. Zaznaczyć?
Dzieki za odpowiedz

--
Pozdrawiam