Re: Problem z urzadzeniem wielofunkcyjnym Lexmark X1150 pod Win XP

Autor: Duzia Olcia <duzia_olcia_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 01:00:20 MET

Dziekuje za porade. Moze moglbys mi jeszcze podpowiedziec jak mam naprawic
ten plik za pomoca plyty instalacyjnej, bo raczej nie posiadam w pamieci
wlasnej, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.
Bede wdzieczna za wiadomosc.
Pozdrawiam
Olcia

Użytkownik "JerzyP" <jmppup@USUNpoczta.onetUSUN.pl.invalid> napisał w