Problem z urzadzeniem wielofunkcyjnym Lexmark X1150 pod Win XP

Autor: Duzia Olcia <duzia_olcia_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 21:37:35 MET

Witam
mam problem z zainstalowaniem urzadzenia wielofunkcyjnego Lexmark X1150 pod
Windowsem XP. Po wlaczeniu inastalatora sterownikow - orginalnego od
producenta, i uruchomienia otrzymuje komunikat: "16-bitowy podsystem
Windows: C:\Windows\system32\autoexec.nt. Ten plik systemowy nie nadaje sie
do uruchomienia aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows. Wybierz
przycisk "Zamknij", aby zakonczyc dzialanie aplikacji."
Sciagnelam najnowsze sterowniki ze strony producenta lecz problem nadal
wyskakuje i nie moge zainstalowac tego urzadzenia.
Prosze o pilna podpowiedz co mam zrobic.
Pozdrawiam
Olcia