win2k - problem z batch'em

Autor: shebang <peres_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 18:10:43 MET

Mam taki problem - w pliku tekstowym umiescilem sobie taka liste
# adres serwera:usluga
10.4.0.10:usluga_1
10.4.0.10:usluga_2
10.4.0.11:usluga_3
10.4.0.12:usluga_4

zrobilem sobie batcha, ktory ma pobierac kolejne linie z pliku i przy
pomocy psstatus sprawdzac stan poszczegolnych uslug na konkretnych
serwerach. Ponizej fragment samego sprawdzania stanu uslugi:

--- cut ---
for /f "tokens=4 delims=^/ " %%i in ('psservice query usluga_1 ^|
findstr STATE') do set stat=%%i

if /i "%stat%" == "running" (
        echo Zatrzymanie uslugi
        set stat=
        goto getStatus
) else (
        echo Usluga zatrzymana - restart
        goto srvRestart
)
--- cut ---

I to dziala.
A teraz ten PROBLEMATYCZNY skrypt, ktory ma pobierac linie (to testowy
skrypt, jeszcze go nie 'zwiazalem' z tym wyzej:

--- cut ---
for /f "tokens=1,2 eol=# delims=^/^:" %%i in (services.txt) do (
        echo serwer - %%i ^| usluga - %%j
:: set ip=%%i
:: set svc=%%j
:: echo Serwer: %ip% Usluga: %svc%
)
--- cut ---

no i moj problem - chcialbym przypisac zmiennym ip i svc te 'dziwne'
zmienne %%i oraz %%j ale niestety to sie nie udaje. Za kazdym razem gdy
po przypisaniu tych zmiennych probuje wyrzucic je (kontrolnie) na ekran
(wykomentowany fragment)to same zmienne (przy wlaczonym echo)
odpowiednie pola z pliku maja przypisane ale echo nie 'wywala' tego co
trzeba - zawsze ostatnia linijke. Czy mozna to jakos obejsc? Co z tym
ustrojstwem zrobic? Moze ma ktos jakis pomysl?

Nie wiem czy dobrze wszystko wyjasnilem - w razie czego opisze
dokladniej o co chodzi...

Z gory dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi.