Win.XP-problem z COM1

Autor: Jarek <wektor_at_onet.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 15:23:30 MET

Witam,
Mam następujący problem: w laptopie używam programu , który używa jako
zabezpieczenie "klucza" elektronicznego na złączu COM1. W moim laptopie
Toshiba nie ma takiego portu, więc zakupiłem zewnętrzny port COM na USB. Po
zainstalowaniu załączonego do kabla oprogramowania, wykrywa go jako COM4 i
we właściwościach portu zmieniłem na COM1. Pomimo to program nie może
"otworzyć" COM1 (co sygnalizuje komunikatem).
Jaka może być tego przyczyna, tym bardziej, że kiedyś dziłało i to bez
problemów???

Pozdrawiam
Jarek