Resetowanie win-XP

Autor: Grzegorz <grzegorznw_at_[d>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 14:57:58 MET

Witam

Mam pewnie problem ale nie wiem jak go rozwiazac.

Jest sobie siec lokalna w firmie. Jest tam 20 komputerow ktore sa
podlaczone do serverka ktory laczy sie z internetem - lacze DSL z tpsa.
Jest na nim odpalona maskarada i sluzy jako brama sieciowa - na linuxie.
Potrzebowal bym teraz z zewnatrz polaczyc sie z pewnym komputerem w
sieci, wejsc do niego i sprawdzic czy dziala prawidlowo i w razie czego
go zrestartowac. Jest na nim zainstalowany Windows-XP z sp2.

Ma ktos jakis pomysl jaktozrobic ??

Dzieki za wszelka pomoc.