Re: [OT] może ... chodzi o zniszczoną płyte instalcyjną

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 14:03:23 MET

A był to sobota, 12 marca 2005 13:34, gdy .:wall_of_sleep:. napisał(a) coś
na pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Pieknego dnia Sat, 12 Mar 2005 12:05:52 +0100, .:wall_of_sleep:.
> wycedził(a) przez zęby:
> Dobra już mam, google your best friend :)
> Jakby komus było potrzebne, choć nie wiem czy to prawda co znalazłem, to
> jak nie minoł rok od daty zakupu to uszkodzoną płytę odsyłamy do ms z
> kopią faktury i przysyłają nową, a jak upłynoł to to samo tylko
> dopłacamy 100 zł :P i tak musze zrobić :(

A nie taniej znaleźć kogoś, kto ma taką płytę i uczynić kopię z niej?
Skoro masz legalną wersję, a jedynie zniszczyłeś płytę, to czemu by tak nie
zrobić?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)