Re: Win2k - jakie kodeki

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 06:14:38 MET

On Fri, 11 Mar 2005 00:15:00 +0100, shebang wrote:

> Byc moze to NTG ale zapytam, moze moglibyscie mi pomoc.
> Mam win2k, zainstalowalem AllPLayera, divx5.2, sciagnalem sobie jeszcze
> ffdshow i xvid. Kiedy probuje odtworzyc film to poczatek leci dobrze a
> po 10 sek. zatrzymuje sie i "zupa dymna" - nic nie moge zrobic a do tego
> zdarza sie, ze sie zawiesza caly komp.
> Z AllPlayer'a probowalem sciagnac kodeki przez Live Update - robilem to
> juz wiele razy na innych kompach (z tym,że tam byly winxp, moze dlatego
> to dzialalo) ale u mnie nie cholery nie chce ruszyc, ciagnie cos tam a
> pozniej zawisa na 50 czy 60 % i koniec...
> [...]

Co prawda to raczej na alt.pl.divx...
Ja osobiście instaluję np u znajomych następujący zestaw (ważna kolejność!)
DivX 5.0.x (najnowszy), DivX 3.11alpha, Xvid (najnowszy), ffdshow
(najnowszy), AC3 filter (najnowszy) i ewentulanie jeszcze Morgan Stream
Switcher i VobSub.

Ten zestaw wystarcza by odtworzyć 99.9% filmów z jakimi się spotkałem.
Nie instaluję żadnych super-hiper-extra-kosmicznych-packów bo one więcej
śmieci wrzucają niż dają korzyści.

--
Pozdrawiam
Piotrek