Re: poprawki

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 20:07:03 MET

On Thu, 10 Mar 2005 19:50:34 +0100, Michał Biek wrote:

> NewsAgent as "Piotr Smerda" via <piotrs00@go2hell.pl> in the thick of
>
> Ortodoksyjnie "zaparłem" się, bo ... np.:
> "...MBSA 1.2 will be automatically notified when they run the tool from
> the Start menu with an Internet connection...."
> oraz "Each time MBSA is run it will attempt to connect to the Internet to
> download the CAB file from Microsoft. If an Internet connection is not
> available, the tool will look for a local copy of the CAB/XML file in the
> tool installation folder. Each time the file is successfully downloaded
> [...]

Jeśli nie będzie połączenia z siecią wystarczy podgrać 2 pliki -
mssecure.ml i mssecure_1033.cab (które mozna przenieść na CD) i MBSA
działać będzie doskonale. Autor wątku dodatkowo napisał że ma połączenia
modemowe z maszyn do skanowania - ściągnąć te 2MB może z sieci i będzie
miał najbardziej aktualne.

--
Piotrek