odtworzenie glownego jedynego kontrolera AD2003 na nowej maszynie

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 16:38:33 MET

Witam!

Mam zagwozdkę:

Jak odtworzyć - kompletnie - główny i jedyny kontroler AD?
w ASR? - drze się żeby włożyć mu taśmę - włożona
a on to i tak oleva, ;) albo huczy że nie ma wystarczającej
iloci miejsca na dyskach - gdy już mu zrobie partycje,
gdy nie ma partycji to wogóle odmawia działania.

Oglądam dyskietę a tam opisy partycji, dysków, rozmiarów
z oryginalnej maszyny, nawet sprzęt zidentyfikowany itp.
więc pewnie nie da się na innej niż oryginalna tego odtworzyć?

Robię testy odtwarzania no i tu taki zonk.
Co z tego że mam Systate czy ASR z dyskietką skoro i tak
nie ma jak tego odtworzyc na innej zapasowej/rezerwowej
maszynie - sprzętowo i konfiguracyjnie identycznej.

Może jakiś link do dokumentacji _konkretnej_ w tym temacie?
Przetestowałem już kilka sposobów na odtworzenie domeny
w przypadku gdy szlak trafi najgłówniejszy kontroler
i załóżmy że inne też - tak jakbym chciał kompletnie z taśmy
odtworzyć pełnosprawny AD a tu kicha...

Wszelkie ghosty itp odpadaja ze względu (chyba) na raida
i taśmę - bo niby co jest w stanie odtworzyć system
zghostowany spowrotem z taśmy na mirrora dyskowego?

Any ideas?

--