Re: poprawki

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 15:38:43 MET

On Thu, 10 Mar 2005 14:53:29 +0100, Michał Biek wrote:

> Newspupil as "leszek" via <leszek_g.usun.@onet.pl> in the thick of
> ktorych
> sus,
> poprawek
>
> Nie zauważyłem, aby M$ coś takiego stworzył!
>
> P.S.
> MBSA i RNS (proponowane przez PS) IMHO nie nadają się do sprawdzania stanu
> aktualizacji/selektywnej aktualizacji OSów na PC-tach, "które nie są w
> żadnej sieci".

Ciekawe rzeczy prawisz, bo i w domu na domowym komputrze z interfejsem
loopback (127.0.0.1) jak i w sieci w firmie (domena i bez domeny) zarówno
MBSA jak i Retina działają świetnie.
Retina dodatkowo pokazuje inne rzeczy do poprawienia na skanowanym
systemie, a MBSA dodatkowo pokazuje poprawki dla MS Office oraz SQL Servera
(i kilka innych drobnyc rzeczy)
W sieci z domeną ponadto stosuję SUS w połączeniu z polisami, którym
aktualizuję stacje i serwery w sieci lokalnej.

--
Piotrek