Re: Logowanie za długo trwa

Autor: matt <mateusz_at_WYTNIJTOmatrox.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 12:21:13 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:d0ov3b$eoo$1@opal.icpnet.pl...

> Hmmm - jeśli pomyslałeś o tym, to na pewno
> do dziennika zdarzeń również zajrzałeś?

Szczerze mówiąc nie. Jestem zwykłym userem,
któremu XP służy tylko jako otoczenie do
programów biurowych (głównie).
Mniejsza o to, zajrzałem tam teraz i był
jakiś błąd odnośnie uruchamiania usługi
WIA (jakiś Windows Image Acquisition - do
czego to służy?). W msconfig odznaczyłem
tą usługę, żeby się nie uruchamiała i jest
poprawa. Startuje tak jak powinien ;-)

Ale jest jeszcze coś w dzienniku, a mianowicie:

System Windows zapisał rejestr użytkownika MATEUSZ\matt, kiedy aplikacja lub
usługa nadal użytkowała rejestr podczas wylogowania. Pamięć używana przez
rejestr użytkownika nie została zwolniona. Rejestr zostanie zwolniony, kiedy
nie będzie używany.

Najczęstszą tego przyczyną są usługi uruchamiane z konta użytkownika. Próbuj
skonfigurować te usługi, aby były uruchamiane z konta LocalService lub
NetworkService.

Aby znaleźć więcej informacji, zobacz
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi
technicznej.