Re: Problem z logowaniem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 16:54:17 MET

Przemek <wildspirit@tlen.pl> napisał(a) w wiadomości
news:d0mui6$pnj$1@62.148.85.162..., że:
> Mam taki problem. Chce wyłączyć monit logowania tak żeby mi się logował
> automatycznie na wybranym koncie. Oczywiście chodzi o WinXP. Więc
> ustawiam programikiem Tweak UI żeby właśnie logował automatycznie i
> restartuje kompa no i działa. Ale jak jeszcze raz zrestartuje tzn po
> kolejnym uruchomieniu znowu mi wyskuje monit wyboru uzytkownika ale
> tylko z możliwością wyboru admnistratora. Żeby przełączyć się na
> pożadanego użtkownika muszę nacisnąć dwa razy ctrl+alt+del i dopiero
> zmienić urzytkownika. Czy da się to jakoś zmienić? Tzn tak żeby to co
> ustawie w Tweak UI było na stałe?

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\ CurrentVersion\Winlogon.
"DontDisplayLastUserName"="0"
W okienko uruchom wpisz --> control userpasswords2
Wyczysc okienko "Aby używać ....., użytkownik musi wprowadzić .......".
Po kliknięciu Zastosuj pojawi się monit o wprowadznie domyslnego
użytkownika, podajesz odpowiednie dane i masz problem z glowy

lub
Jezlei chcesz sie zalogowac bez hasla to wpisz jak ponizej:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\
CurrentVersion\Winlogon
Wszędzie wartość ciagu.
"DefaultUserName"= tu musi byc nazwa domyslnego uzytkownika
"DefaultDomainName"= nadaj domyslna nazwe domeny logowania
"AutoAdminLogon" = wstaw wartosc 1
"DefaultPassword" = haslo dla danego konta (tu musi byc podane haslo bo
inaczej bedziesz sie logowac, windows podczas kolejnego startu wylaczy
procedure automatycznego logowania) i te hasla sa widoczne w postaci
niezaszyfrowanej.

lub
Zainstaluj TweakUI tam masz ta mozliwosc (i wiele innych).
PowerToys are additional programs...
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/default.mspx
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy.