Odp: numer seryjny do servera 2003

Autor: daro <d_a_r_o_at_op.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 12:48:04 MET

dziekuje za informacje panowie :) ale male pytanko techniczne :) a czy moge
uzyc tego numerku zeby zarejestrowac sobie windows server 2003 evolution....
ale w wersjii polskiej ?? ciekawi mnie to strasznie czy to byloby legalne :)

Użytkownik Marcin Szczygielski <marcs@no-spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:d0jitv$p1v$2@atlantis.news.tpi.pl...