Re: problem z odinstalowaniem

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 11:43:46 MET

> 1.Uruchom edytor Rejestru i znajdz klucz:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
> Poszukaj programu, moze byc zapisany w postaci cyferek_literek,
> znajdz w prawym oknie wartosc "UninstallString" i odczytaj zawartosc w
> danych.
> To wpisz w okienko uruchom.
> lub Uruchom program instalacyjny, a bedzie tam opcja do odinstalowania.
>
> --
> Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy.
> /Odpowiadając usuń invalid/
> [...]
Znalazłem ten program w rejestrze ale w UninstallString jest tylko adres do
pliku install.log
i jeśli wstawię ścieżkę która jest tam podana do tego pliku w Uruchom to
uruchamia się tylko
notepad wyświetlając zawartość tego pliku. WindowBlinds nie ma niestety
opcji Odinstaluj w
instalatorze programu.
Yaro