Re: WinXP i brama domyślna.

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 08:14:15 MET

Użytkownik "JerzyP" <jmppup@USUNpoczta.onetUSUN.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:d0ld5o$cvt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zobaczymy co zrobisz, jak zacznie Ci się coś przyklejać do d...

Nie zacznie, komp nie jest w inecie, pracują tylko małe aplikacje biurowe.
Jest w małej wydzielonej sieci, firewall wbudowany wystarcza. Żadnych
dyskietek, przenoszenia danych z innych kompów, itp.
Pracowało tak rok i było dobrze. Tylko mi się kulna lepiej zachciało...

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.