Re: Legalny productkey jako improper

Autor: Pollux <sorry_at_nospam.com>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 22:56:17 MET

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor@poczta.fmv

> Czy wcześniej miał SP2 z tym samym kluczem?

Proszę przeczytaj uważnie : wcześniej była instalka najzupełniej
legalna winxp pro eng z sp2, sam zdalnie aktywowałem via remote
assistance. Człek przyjechał do Polski parę dni temu i poprosił
o ponowną czystą instalkę ( poprzednia była robiona na kupę na
istniejącą win2k), niestety nie wziął płyty oryginalnej, mam natomiast
najzupełniej słuszny , bez żadnych wątpliwości oryginalny
jego product key. Zainstalowałem w nocy xp pro
eng w pierwszej wersji z moim takoż legalnym kluczem, potem SP2 ENG
chcąc na koniec zmienić mój product key na jego - niestety jak
wiadomo pewne wersje instalek chodzą jedynie z ich
kluczami, nie przyjmują kluczy wczesniejszych , itp itp.
- nie mam pod ręka płyty "analogicznej" z jego xp pro eng sp2
myślałem że istnieje jakiś manewr pozwalający na to --

activation manager proponuje zadyndać do Microsoftu
gdyż oni mogą podać inny klucz, jeśli ten oryginalny nie działa
to chyba niewiele zmieni - nadto problem - mało czasu na kombinacje
rano musze oddać lapa właścicielowi...

obie wersje są full legal ale instalka starszej
nawet po sp2 nie przyjmuje klucza tej nowszej - to nic niezwykłego
w końcu --

Nie ma to żadnego związku z blacklistą MS - jaka była już przy okazji
SP1 i pirackich kluczy - nie tu problem

Pollux