kodowane pdf-y

Autor: melipone <aszmel_at_cutthiso2.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 16:48:01 MET

witam

mam taki pdf, który jest zabezpieczony, wyskoczyło mi okienko, żebym
'certyfikował/autoryzował' (cokolwiek) akrobata na stronie przy
wykorzystaniu microsoftowego .NET paszportu na stronie acrobat
reader'a, zrobiłem to, ale przy otwieraniu pdf-a wyskakuje, że plik
jest już nieaktualny (czyli prawdopodonie była tam zakodowana jakaś
data do której się dało ten plik otworzyć) - czy da się to jakoś
obejść? czy są programiki do konwersji takiego pliku do dowolnego
czytelnego formatu typu .doc .txt .html? z góry dzięki za odpowiedzi

--
|\/| e1iPoNe