OT Nadzieje ... Was Re: odzysiwanie danych

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 14:31:22 MET

NewsAgent as "Green" via <zdrw.cotrzebausun@usunsecochcesz.gazeta.pl> in
the thick of news:slrn.pl.d2qtc9.3t8fhbv.zdrw.cotrzebausun@AQUARIUS.AQUA
> :)
> Nie lubisz imiennika? :)

Interesujące spostrzeżenie! Ino nie wiem na jakiej podstawie
sformułowane?! :-)

> Czy to określenie budzi _duże_ nadzieje?
> ja je rozumię tak, że szanse są wręcz _b.marne_... :)
> no, może.... cokolwiek się uratuje.
> :)

Gdyby stwierdził MK: "szanse wręcz *b.marne*", to napisałbym, a może nie,
że IMHO ich nie ma.
Nie każdy musi się ze mną zgadzać i vice versa, ale to chyba inna bajka.

--
Można opuszczać wiadra w głąb pustych
studni i zestarzeć się nic z nich nie wyciągając.