Re: Office - dłuuugo czekam na rozwinięcie drzewa dysków

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 11:25:44 MET

On 8 Mar 2005 10:47:32 +0100, Michal wrote:

> Mapuję, ale w explorerze tez są te dyski i nie mam problemu, zresztą wcześniej
> miałem NT +Office 2000 i nie było problemu, bo instalacji Xp + Office2003 się
> pojawiło.

W przypadku dawno nieużywanych połączeń sieciowych taka sytuacja występuje.
Jeśli nie używasz przez jakiś czas danego połączenia mapowanego system ma
prawo się tak zachować. Nie wiem jak to jest w przypadku WinNT bo BARDZO
dawno go na stacji roboczej w połączeniu z jakimkolwiek Office nie
używałem.
Jeśli chcesz sprawdzić moją tezę - odmapuj dyski i spróbuj raz jeszcze
wykonać te same operacje z Office.

--
Pozdrawiam
Piotrek