system sie nie uruchamia

Autor: olkii <olkii_at_op.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 10:26:31 MET

Mam zainstalowanego winxp, jakis czas chodzil dobrze, chociaz bardzo dlugo sie
wlaczal (celeron 1200, 256RAM, dysk 20Gb) ale teraz nie moge go wlaczyc,
podczas uruchamiania systemu pojawia sie niebieski ekran i jest tam napisane:
Pojawil sie problem systemu windows , system zostal zamkniety
UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Jesli problem bedzie sie powtarzal usun nowo zainstalowany sprzęt i
oprogramowanie
Wylacz opcje pamieci BIOS, takie jak buforowanie i przes ( tu nie wiem co to
jest bo czcionka nie polska)

a na koncu
informacje techniczne:
STOP: 0x000000ED ( 0x817DB7E0, 0xC0000032, 0x00000000, 0x00000000)

Wie ktos o co chodzi? Oczywiscie zadne klawisze nie dzialaja, tylko twardy
restart.

Pozdrawiam
  RG