Re: odzysiwanie danych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 09:59:41 MET

Użytkownik "nnowy" <nnowy@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d0iq2t$jd1$1@inews.gazeta.pl...

> instalowałem XP już sporo razy, ale taki numer mi wywinał pierwszy
> raz.... backup wszystkich danych zrobiłem na drugiej partycji ...
> niestety komputer bez nagrywarki....

W Windows XP literki są przydzielane partycjom w dowolny niemal sposób,
dlatego nie wolno opierać się na nich przy wykonywaniu tak krytycznych
operacji. Zawsze trzeba sprawdzić, na którym miejscu na dysku leży
obrabiana partycja.

P.S. Nie miałem zamiaru się podśmiewać... ot, takie skojarzenie.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/