Re: IIS i logowanie

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 08:31:23 MET

Użytkownik "wojtek" <wojtek@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:d0hrqb$6rr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> mam pytanie czy da sie usunac z komunikatu o logowanie (prompt o
> usera/haslo/domene)
> dla uzytkownika dla stron www - pytanie o domene?

to chyba kwestia przeglądarki która wyświetla okno logowania, a nie
iis-a.... IIS wysyła odpowiedź http typu "żądanie autoryzacji", a
przeglądarka wyświetla wówczas okno logowania. IE ma wersję z polem
"domena", próbowałeś innym browserem? AFAIK protokół http w obrębie sposobów
autoryzacji nie uwzględnia czegoś takiego jak "domena" - to jest specyfika
tylko architektury ms win.

--
pozdrawiam,
Paweł Filipiak, gg 2791867