Re: Pomocy! Windows tyje!!!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 21:19:48 MET

Użytkownik "SC" <blabla@bla.bla> napisał w wiadomości
news:d0ibfg$2tj3$1@node1.news.atman.pl...
> Mam dwie partycje: 8 GB system, 32 GB dane. Na partycji 8 GB jest
> tylko system (Win XP Pro), 'Documents and Settings' (w 'Moich
> dokumentach' na kontach userów nic nie ma) i zainstalowane programy
> (kilka aplikacji - łącznie 0,5 GB). Dlaczego na partycji 8 GB jest
> już zajęte 5 GB? Katalog Windows zajmuje już 3 GB. Puszczałem
> 'Oczyszczenie dysku', usuwałem 'Tymczasowwe pliki internetowe' i
> niewiele to dało. Jak oczyścić tą partycję? Co usunąć? Dlaczego
> windows tak niemiłosiernie tyje? ;-)

Z moich doświadczeń wynika, że okolica 5 GB to jest właśnie docelowy
rozmiar XP, który się powinien już utrzymać - pod warunkiem, że nie
korzystasz np. z Kosza Nortona. BTW sprawdź objętość System Volume
Information, bo usługa Przywracania Systemu też swoje zżera...

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/