w2k problem z usunięciem pliku

Autor: Pawel Galos <pgalos_at_poczta.onet.usun_to.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 14:49:30 MET

Witam

w2k pl + sp4, system plików NTFS
Podczas kopiowania ok 30 GB danych dysk został odłączony przez system.
Poniżej zdarzenie:

Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Ntfs
Kategoria zdarzenia: Dysk
Identyfikator zdarzenia: 55
Data: 2005-02-19
Godzina: 23:30:00
Użytkownik: Brak
Komputer: XXXX
Opis:
Struktura systemu plików na dysku jest uszkodzona i nie do użytku. Uruchom
narzędzie chkdsk na woluminie E:.
Dane:
0000: 12 00 00 00 02 00 4e 00 ......N.
0008: 02 00 00 00 37 00 04 c0 ....7..A
0010: 00 00 00 00 32 00 00 c0 ....2..A
0018: 18 00 00 00 00 00 00 00 ........
0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........

Oczywiście uruchomiłem chkdsk /f i po restarcie system sprawdził i naprawił
błędy na dysku.
Jednak powstały wtedy dwa pliki ze znakiem "/" w nazwie i w żaden sposób
nie mogę ich usunąć. Zawsze dostaję komunikat że plik nie istnieje. Pliki
nie są otwarte przez żaden proces, sprawdzane filemonem z sysinternals.
W konsoli odzyskiwania również pliki są widoczne a jak chcę usunąć to
system twierdzi że plik nie istnieje. Może zna ktoś jakąś metodę bo mnie
się pomysły skończyły.

--
Pozdrawiam
Pawel