Re: Ograniczenia dla uzytkownikow w Win2k

Autor: osiem <osiem_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 09:32:02 MET

Dzieki za opowiedzi. Szukalem na stronach MS i troche mnie olsnilo :), ale
tylko troche bo w sumie nie rozumiem samych zalozen. Postepowalem zgodnie z
opisem na MS i udalo mi sie nalozyc ograniczenia odnosnie np. panelu
sterowania ale to zalozenie dziala dla wszystkich uzytkownikow no i sie
troche pogubilem bo mi chodzi o nalozenie tych ograniczen na konkretnego
uzytkownika. I teraz pytanie czy moge lokalnie na win xp zalozyc takie
ograniczenie na konkretnego uzytkownika (jak to zrobic przy pomocy mmc -
zasady komputer lokalny) czy tez te ograniczenia sa nakladane na wszystkich
?

Pozdrawiam.
Sebastian.