Acer TravelMate 2000 - Zakochany w XP???? - USB 2.0 pod w2k nie działa....

Autor: <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 02:01:04 MET

Witam,
Na samym początku gorąca moja prośba o wybaczenie, że na grupie o NT
poruszam temat dotyczący w2000. Ale... to chyba moja ostatnia deska ratunku.

Dzięki promocji stałem się "szczęśliwym" posiadaczem nowego laptopa Acer
TravelMate 2000.

Szczęście nie trwało długo, gdy zorientowałem się, że na płycie Resource CD
są tyko stery pod XP. Pod Win 2000 Największe problemy mam z USB 2.0 Działa
tylko w wersji 1.1

Przegrzebałem kawałek internetu i już prawie jestem zrezygnowany i zaczynam
myśleć o kupnie XP Pro, ale szczerze powiem wolałbym zostać przy W2000.

Doradźcie mi, jeżeli ktoś ma ten model Acera, czy udało Wam się zainstalować
USB 2.0 pod W2000 Prof/Server? A może pod 2003 Server. Wymienione instalki
mam legalnie ze szkoły, przygotowuję pracę inżynierską, a nie chcę
instalować pirata XP.

Tak jak mówiłem, zastanawiam się nad ew. kupnem, ale tylko ze względu na
fakt, że za cholerę nie potrafię zainstalować USB 2.0 (nie ma do niego po
prostu sterowników).

A może komuś udało się zainstalować przy użyciu sterowników od innego
laptopa (jakiego?). Lub może udało się komuś znaleźć sterowniki do TM2000?

Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam,
Piotrek