Re: [WXP] Mysz i klawiatura bezprzewodowa - proces

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 00:57:34 MET

Borys wrote:
> Witam !
>
> Ktory proces w windowsie XP pro jest odpowiedzialny za obsluge myszy i
> klawiatury bezprzewodowej ?
> Chcialem wlaczyc gre , mysz oraz klawiature z wyzszym priorytetem. Jak
> ustawie wyzszy priorytet tylko na gre to system nienadaza z obsluga
> wskaznikow i granie staje sie niemozliwe.
> Korzystajac z watku chcialem jeszcze zapytac czy da sie gdzies ustawic
> domyslny wyzszy lub nizszy priorytet dla danej aplikacji ?
> Nie jestem pewny czy wyrazilem sie dosyc jasno ale mam nadzieje ze tak :)

Aplikacje uruchmiac z roznymi priorytetami mozesz poprzez polecenie start .

Co do podwyzszenia piorytetu myszy i klawiatury to raczej ci sie to nie
uda - to sa sterowniki dzialajace w trybie jadra i raczej nie powinienes
w nie ingerowac, pomijajac juz to ze to nie one powoduja twoje problemy

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl