Re: BSOD 0x0000000A z modemem GC75 na zalacznikach w yahoo

Autor: Marcin Dzióbek <m-dz_at_wp.pl.>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 18:47:50 MET

Cześć:

Użytkownik "Jacek 'Jacoj' Jakubowski" <WYTNIJ_TO_jacojj@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:05032005.61C9F8A5@jacoj.jj...
> In news:d07rbj$mnp$1@nemesis.news.tpi.pl, Marcin Dzióbek typed:

> [...]
>
> Numer błędu sugeruje, że sš to kłopoty ze sterownikiem,
> czy na niebieskim ekranie błędu pojawia się nazwa pliku
> sterownika?

O tym już pisałem w pierwszym poscie. Niestety nie ma żadnej nazwy pliku.

> Ale skoro masz najnowsze sterowniki to ciężko
> będzie coœ wykombinować. Możesz spróbować jeszcze upgrade
> biosu laptopa, wypróbować starsze sterowniki do modemu,
> innš przeglšdarkę, inny system :-)?

Bios odpada - jest aktualny. Pobawię się jeszcze co najwyżej ustawieniami
pamięci...
Starszych sterowników jeszcze nie próbowałem, może to jest jakieś wyjście...
Inny system - nie komentuję bo ten temat to ruchome piaski :)

W Polsce sprzedano sporo takich modemów (są/były rozprowadzane z
promocją "Licencja GPRS" potem "Nowa Licencja GPRS" w idea przez Vobisy
czasem Media Markety i chyba MTS Notebook), ale jak narazie nie słyszałem o
podobnych problemach. Pewnie niezbyt często chce sie komuś przepychać
załączniki pow. 1 MB przez taki modem (transfer w okolicach 5,5 KB/s)... a
już tym bardziej przez jakiś badziewny pocztowy interfejs www na jakimś
odległym yahoo (jak widać mam naprawdę straszną niechęć do Outłuka :).

Ale jednak dla mnie jest to coś dziwacznego. Akurat problem jest chyba
wyłącznie na yahoo - a i to nie zawsze. Nie zdarzyło mi się to nigdy z innym
portalem - dość często piszę z poczta.wp.pl czy poczta.onet.pl.
Pewnie yahoo robi coś extra... a może to właśnie yahoo ma jakiś popychacz?

Natchnięty mądrościami z
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314063
poki co zweryfikowałem sprzęta na liście HCL
(http://www.microsoft.com/windows/catalog/) - oczywiście jest kompatybilny.
Po reinstalacji softu i sterowników zaciągnąłem i załadowałem firmware do
modemu (choć instalator pisał, że to telefon i nie omiszkał wspomnieć, że
już mam wgrane dokładnie to samo oprogramowanie na karcie :)

THX!
Pozdr.
MDz