WinXP, F-Secure IS 2005 i No-IP

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 19:38:01 MET

Witam,

Na komputerze z WinXP SP2 mam postawiony serwer FTP. Aby mimo dynamicznego
IP był dostęny z sieci zarejestrowałem się na www.no-ip.com, ściągnąłem
stamtąd klienta no-ip DUC. Dopóki na komputerze jest zainstalowany Norton
Internet Security 2005 nie ma problemu, klient wykrywa zmianę adresu i
propaguje prawidłowo nowy adres IP.
Zainstalowałem testową wersję F-Secure Internet Security 2005 (po
odinstalowaniu NIS 2005 oczywiście) i jest problem - DUC nie jest w stanie
najczęściej rozpoznać adresu IP po jego zmianie, zarówno jak jest ustawiony
jako usługa systemowa jak i wtedy gdy jest odpalony z interfejsem
graficznym. Jeśli już uda mu się określić IP nie jest w stanie określić
hosta i rozpropagować nowego IP. W zakładce uprawnień DUC ma zezwolenie na
połączenie z siecią (zarówno nadawanie jak i odbiór).
W czym leży problem i jak ustawić prawidłowo WinXP/F-Secure?

Aby wykluczyć efekty poprzedniej działalności NIS 2005 sprawdzałem też na
czystej instalacji, ale efekt był identyczny.

--
Andrea