outlook i outlook express

Autor: Alr <tonie_at_email.jest>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 18:41:04 MET

Witam,
Przesiadlem sie na outlooka (bo palmtop, synchronizacja, jedna ksiazka
adresowo-e-mailowo-telefoniczna, kalendarz, itp.) ale denerwuje mnie kilka
rzeczy, moze pomozecie?

1. czy mozna ustawic w outlooku okienko podgladu wiadomosci e-mail, tak, aby
wyswietlane byly zdjecia (nie zalaczniki, ale zdjecia, tak jak w OE) ?
2. Czy outlook obsluguje grupy dyskusyjne?

3. i na koniec - czy mozna wykorzystac ksiazke adresowa z outlooka do
outlook express?

Jesli OT, to przepraszam, na wytlumaczenie napisze, ze mam XP :-)

Pozdrawiam
Janusz