Re: emulacja flopa?

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 11:22:49 MET

ahpuch napisał w wiadomości
news:d0d3pt$b3i$1@nemesis.news.tpi.pl

> Chodzi o to abym mogl skorzystac z programow (np pod dos)
> rozprowadzanych jako obraz self-extracting-image. Ciezko taki
> instalator zmusic do zrzucenia obrazu dyskietki, a bez niego nie
> wypale
> cd.

Program FileDisk powinien Ci pomóc:
http://www.acc.umu.se/~bosse/
"FileDisk is a virtual disk driver for Windows NT/2000/XP that uses
one or more files to emulate physical disks. A console application is
included that let you dynamically mount and unmount files."

Ja emulowaną przy jego pomocy dyskietkę formatowałam spod XP, wgrywałam
na nią obraz dyskietki, tworzyłam obraz tej wirtualnej dyskietki, potem
wgrywałam go na inny nośnik.

--
Grażyna