Problem z usługą UPS

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 06:29:06 MET

Witam,

mam następujący problem: zainstalowałem sobie program PowerChute Bussines,
niestety z pewnych względów nie odpowiadał mi więc go odinstalowałem.
Niestety spowodowało to "uszkodzenie" systemowej usługi UPS - usługa nie
uruchamia się, gdyż pole "Ścieżka do wykonywalnego" we właściwościach
usługi jest obecnie puste. Czy mogę to jakoś naprawić? W pole nie mogę nic
wpisać, a nawet jakbym mógł - to nie wiem co. Czy ktoś wie jak rozwiązać
problem?
Tymczasowo mógłbym uruchamiać usługę ręcznie, ale nie znam parametrów - czy
ktoś nieposiadający UPSa mógłby mi napisać, co znajduje się u niego w tym
polu?

TIA

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2,1 GHz FSB200 +512 MB PC3200 |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |