Re: xp i tryb awaryjny

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 18:48:35 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <Tb1Wd.28832$8X6.3067950@phobos.telenet-ops.be>

"Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> schreef in bericht
news:d0a5p8$n9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "RoB" <iemand@pandora.be> napisał w wiadomości
> news:E30Wd.28673$DV7.2981991@phobos.telenet-ops.be...
>>> zapala się mieszanka w trakcie suwu ssania, przy otwartym jeszcze
>>> zaworze ssącym
>>
>> Mylisz z "samozaplonem".
>
> Zwróć uwagę na zacytowany fragment, przy samozapłonie zawór ssacy jest
> zamknięty w momencie zapłonu mieszanki i do samozapłonu najczęściej
> doprowadza gruba warstwa rozżarzonego nagaru w komorze spalania.
>

Zwroc uwage, ze rozpoczelismy od "strzelania w rure wydechowa" :)
Samozaplony spowodowane przez zarzacy sie nagar itp moga wystepowac nawet
krotko po wyjeciu kluczyka ze stacyjki. Oczywiscie mowa o silniku
benzynowym lub silniku przystosowanym do spalania gazy. Diesel inne
przyczyny.
Wracajac do poczatku dyskusji, takie strzaly z tlumika najczesciej
spowodowane sa uszkodzeniem ukladu wydechowego. Moze to rowniez byc sprawa
zlego spalania, ale to juz koledzy czesciowo omowili.
Received on Fri Mar 4 18:50:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Mar 2005 - 19:42:03 MET