Re: [OT] xp i tryb awaryjny

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 23:26:18 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a) w wiadomości
news:4av70d.7qu.ln@kwinto.prv..., że:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt@invalid.poczta.tp.pl> napisał w
> wiadomości news:d07oss$8ke$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> A co się dzieje, jak depnę pedał gazu, a parownik nie jest w stanie
> podać odpowiedniej dawki gazu, bo nie wyrabia? Robi się uboga mieszanka.
> CBDU.

Za mała przepustowość, inaczej mówiąc za małą dawkę gazu dostaje
gażnik/wstrysk i dlaetgo 'nie masz czym jechac', a to nie ma nic wspólnego
ze strzelaniem ;)

> Owszem. Poprzedni parownik był obliczony do mocy 150 KM i to było ciut
> za mało.

Nie ma takich, są do 140KM i powyżej.
Wiem coś o tym, siedzę w tym temacie od ~10 lat.

> Aktualny może obsłużyć silnik o mocy 300 KM i teraz jeździ się
> naprawdę komfortowo ;-).

Tu sie zgadzamy ;-)

> I oszczędniej...

Pod warunkiem, że masz zainstalowany *wariograf* (cena rzędu 250 do 400zl, w
zaleznosci od samochodu)

Kończmy, bo jak wspomniał Piciu, mogą nas w tym parowniku ugotować :)

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy